torsdag den 12. august 2010

Salget er begyndt på amio.dk, det er dejligt :-)

Er ved at sy nye varer dertil, for jeg vil gerne kunne lægge nogle nye varer op engang imellem, så de kan komme på forsiden! Jeg har også 2 nye baby patchworktæpper klar, men vejret er bare SLET ikke lige egnet til at tage billeder af dem, så det må vente lidt :-(

Er også ved at lave nogle små skumgummiklodser, ca.4½*4½ cm, som skal kunne pakkes ned i en blød æske, som jeg også lige skal sy!
Fenja er i alt fald glade for de klodser jeg har lavet til hende, for snart 4½ år siden. Embla er også blevet ret glad for dem, så jeg håber også der er nogle andre derude der vil blive glade for sådan nogle klodser.
De har været ret gode at stable med, og især vælte uden nogen eller noget kommer til skade :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar